ماسک آرد برنج و آلوئه ورا برای روشن شدن پوست

انواع ماسک های الوئه ورا سفید کننده پوست

درواقع، آلوئه ورا به دلیل داشتن مقدارزیادی آب می تواند به آبرسانی پوست کمک کند. این گیاه حاوی برخی از آنتی اکسیدان های قوی از جمله :روی ، منیزیم و سلنیوم است که می تواند به محافظت از پوست دربرابر آسیب های ناشی از اشعه ماورابنفش و مواد شیمیایی مضر کمک کند.

 

ابتدا شکر قهوه ای و ژل آلوئه ورا را بایکدیگر مخلوط کنید. از این اسکراب خانگی بر روی صورت و بدن خود استفاده کنید. به منظور لایه برداری ، پوست خود را با حرکات دورانی به آرامی ماساژ دهید.

نکته:توجه داشته باشید در صورتی که درمعرض آفتاب قرار گرفتید از ضد آفتاب استفاده کنید.

ماسک سفید کننده صورت ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا برای مقابله با برخی مشکلات پوستی مفید است. این گیاه دارای برخی مواد معدنی و ویتامین های ضروری است که ممکن است به کاهش رنگدانه ها و تولید ملانین در پوست کمک کند . علاوه بر این، اسیدهای آمینه موجود در آن می توانند به بازسازی کلاژن و الاستین پوست کمک کنند. بنابراین ، برای تسکین و مرطوب سازی پوست خود از آلوئه ورا استفاده کنید.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با شیر و عسل

 

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با زردچوبه و عسل

عسل به دلیل خواص ضد میکروبی به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی ، عالی به نظر می رسد. عسل توانایی حفظ رطوبت وشادابی پوست را دارد . درحالی که زردچوبه دارای آنتی اکسیدان های زیادی است برای کسانی که پوستی چروک دارند مفید می باشد زیرا به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند.

 

ماسک سفید کننده صورت با گلاب و آلوئه ورا         

ترکیب آلوئه ورا و گلاب به شما کمک می کند تا ظاهر رنگدانه هایی که در اثر آلودگی ایجاد میشوند را کاهش دهید.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و پرتقال

مخلوط آلوئه ورا وپرتقال به شما در تغذیه پوست، کاهش چین وچروک و خطوط ریزکمک می کند.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با شیر

این ترکیب ، کرمی عالی برای ماساژ است که می تواند به شما در سفید شدن پوست تان به طور طبیعی کمک کند.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و کرم شیر

ترکیب ژل آلوئه ورا و کرم شیر می تواند بیشترین فواید را داشته باشد.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و میوه های تازه

روش دیگربرای سفید شدن پوست ترکیبی از آلوئه ورا و میوه های تازه می باشد .

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و پاپایا

پاپایا یکی دیگر از ترکیبات عالی است که می تواند به میزان 1-2 ساعت باعث روشن شدن رنگ پوست شود. به علاوه، اسکراب ملایمی برای تمیز کردن سلول های مرده پوست است که در آن تجمع ملانین وجود دارد .

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با خرما              

خاصیت سفید کنندگی طبیعی آب لیمو و خیار می تواند به روشن شدن پوست کمک میکند.از طرفی دیگر، خرما مانع تشکیل ملانین در پوست می شود. درحالی که پنیر کاتج نیز می تواند به روشن شدن پوست کمک کند.

 

 

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با دال عدس و گوجه فرنگی

گوجه فرنگی دارای خاصیت سفید کنندگی طبیعی است و می تواند به سفید شدن پوست کمک کند. علاوه براین، این ماده دارای ویتامین C زیادی است که می تواند به درخشندگی پوست کمک کند. به علاوه، مقدار بالای خواص اسیدی موجود در گوجه فرنگی می تواند به درمان بثورات و آکنه کمک کند و از طرف دیگر، دال عدس به از بین بردن چربی اضافی پوست کمک کرده ، در حالی که آلوئه ورا به آبرسانی پوست کمک می کند.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با چریش            

محتوای بالای ویتامین C موجود در چریش می تواند به مقابله با برخی از مشکلات پوستی از جمله رنگدانه، چروک، جوش های سرسیاه و تیرگی کمک کند. بنابراین درخشش و جوانی را به پوست می بخشد.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و خیار           

خیار دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قدرتمندی است که آن را به یک ماده طبیعی مناسب برای پوست تبدیل می کند که می تواند پوست را نرم ، تمیز و آبرسانی کند و همچنین تورم را کاهش دهد. علاوه بر این، خیار به دلیل خاصیت سفید کنندگی پوست طبیعی ، باعث روشن شدن پوست می شود. در ادامه چند روش ساده با خیار و آلوئه ورا آورده شده است

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و کلم            

کلم منبع خوبی از ویتامین Cاست که به جوانسازی پوست و کند شدن روند پیری کمک می کند. علاوه ب راین، کلم باعث تمیز شدن و سالم ماندن پوست نیز می شود.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و پودر چوب صندل

با ترکیب پودر چوب صندل و ژل آلوئه ورا می توانید برنزه شدن و سوختی پوست ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب را کاهش دهید و علاوه براین ، سلول های پوست را بازسازی کرده و ظاهری جوان به پوست می بخشد.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و ویتامین E

ویتامین E باعث جوان سازی و مرطوب نگه داشتن پوست می شود. این ویتامین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و می تواند به سفید شدن پوست کمک کند.

 

 

 

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و آرد نخودچی

مخلوطی از آلوئه ورا و آرد نخودچی درمبارزه با آسیب های پوستی ناشی از اشعه های مضر فرابنفش کمک می کند. علاوه بر این، این مخلوط به جبران مجدد رطوبت نیز کمک خواهد کرد.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و کره شی           

کره شی دارای مقادیر زیادی از ویتامین A و E است بنابراین استفاده از آن می تواند به لطافت و تغذیه پوست کمک کند و همچنین از چین وچروک و خطوط ریز صورت پیشگیری می کند.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و بادام            

بادام دارای مقادیر زیادی ویتامین و پروتئین می باشد که می تواند به مرطوب سازی پوست کمک کند. علاوه براین، بادام منبع فوق العاده ای از ویتامین E است، بنابراین ترکیب آن با آلوئه ورا می تواند به پیشگیری از آسیب سلول های پوستی ناشی از اشعه فرابنفش کمک کند.

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ور و انبه

انبه به عنوان منبع بزرگی از آنتی اکسیدان های قوی و ویتامین C شناخته می شود که به حفظ پوستی درخشان و سالم کمک می کند. علاوه بر این، انبه دارای مقادیر زیادی بتاکاروتن و ویتامین A است که به جوان سازی پوست و همزمان درخشش پوست کمک می کند . بنابراین این ماسک می تواند به سم زدایی و از بین بردن آلودگی های پوست نیز کمک کند .

 

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و سیب             

سیب به عنوان منبع بزرگی از ویتامین C شناخته می شود که می تواند با تقویت تولید کلاژن از بروز پیری جلوگیری کند . ترکیب آلوئه ورا و سیب به روشن شدن پوست کمک کرده و لطافت و درخشش را به آن هدیه می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *