برطرف کردن سیاهی دور چشم با آلوئه ورا

برطرف کردن سیاهی دور چشم با آلوئه ورا

برطرف کردن سیاهی دور چشم با آلوئه ورا

آیا دور چشم خود حلقه سیاهی دارید و می خواهید آن را برطرف کنید؟سیاهی دور چشم مشکلی است که بسیاری از ما با آن روبرو هستیم ، اما در برخی افراد این مسئله به شدت برجسته است.در اینجا نحوه رفع تیرگی دور چشم با استفاده از آلوئه ورا آورده شده است.

آلوئه ورا با آب لیمو

آلوئه ورا اصفهان به دلیل دو خاصیت بسیار مشهور است.اول اینکه پوست را مرطوب می کند و دوم اینکه پوست را تغذیه می کند.این روزها اکثر محصولات مراقبت از پوست موجود در بازار حاوی آلوئه ورا با درصد مشخصی هستند.آلوئه ورا خاصیت تسکین دهنده طبیعی پوست دارد که آن را به ماده ای مناسب برای انواع درمان های پوستی تبدیل می کند.

همچنین می توان آن را روی پوست حساس قرار داد.استفاده طولانی مدت از آلوئه ورا به کاهش رنگدانه ها ، اسکارها ، منافذ و سایر مشکلات پوستی کمک می کند.

برای درمان سیاهی ، لکه های تیره دور چشم ، یک قاشق ژل آلوئه ورا برداشته و به آن نیم قاشق غذاخوری آب لیمو تازه اضافه کنید.حالا این مخلوط را روی دایره تاریک بمالید و بگذارید 20-30 دقیقه بماند و سپس صورت را با آب بشویید.

اگر در باغ خود گیاه آلوئه ورا دارید ، می توانید بجای خرید ژل ، مستقیماً از برگهای آن ژل خارج کنید.برای استخراج ژل آلوئه ورا از برگ ، بخشی از برگ را که دارای حجم است برش دهید.هر دو طرف برگ را شکاف دهید و سپس لایه بالایی آن را بردارید تا ژل مشخص شود.

یک چاقو برداشته و به آرامی آن را روی ژل در جهت پایین بمالید تا ژل خارج شود.همچنین می توانید از یک قاشق برای بیرون کشیدن ژل استفاده کنید.

آلوئه ورا با آب لیمو برای رفع سیاهی دور چشم

ماساژ با ژل آلوئه ورا

از روش فوق الذکر برای استخراج ژل آلوئه ورا از برگ تازه آلوئه ورا استفاده کرده و ژل را روی دایره تیره قرار دهید.با استفاده از نوک انگشتان محل را به مدت 2-3 دقیقه ماساژ دهید.حالا مقداری ژل دیگر بردارید و آن را روی تمام پوست بمالید.بگذارید 20-30 دقیقه بماند و سپس آن را با آب بشویید.پس از یک هفته استفاده ، تفاوت در بافت پوست خود را پیدا خواهید کرد.

آلوئه ورا با گلاب و ویتامین E

یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با پنج قطره ویتامین E و گلاب مخلوط کنید.با کمک قاشق هر سه را خوب مخلوط کنید.بگذارید 5-10 دقیقه بماند و سپس این سرم را به آرامی روی حلقه تاریک دور چشم قرار دهید.

با کمک نوک انگشت خود ، این سرم را در اطراف چشم ماساژ دهید و سپس آن را یک شب بگذارید.همچنین می توانید این سرم را در طول روز روی پوست خود قرار دهید.روند کار به همان شکل باقی خواهد ماند.

فایده استفاده از آن در طول شب این است که می توانید سرم را به مدت یک شب و به مدت 6-7 ساعت روی پوست بگذارید ، در طول روز نمی توانید برای این مدت طولانی ژل را روی صورت خود بگذارید.با این حال ، هنگامی که شروع به استفاده روزانه از آن می کنید ، تفاوت را احساس خواهید کرد.این سرم برای چشم های پف کرده نیز عالی است.همیشه سرم را با آب بشویید.

آلوئه ورا با خیار

یک قاشق ژل آلوئه ورا و یک قاشق آب خیار بردارید.برای تهیه آب خیار ، یک تکه خیار را رنده کرده و از خیار رنده شده آب بگیرید.اکنون ، هم ژل آلوئه ورا و هم آب خیار را به درستی مخلوط کنید.

این مخلوط را روی دایره تاریک و لکه های تیره قرار دهید.بگذارید 20-30 دقیقه بماند و سپس آن را با آب بشویید.می توانید آن را یک شب نیز بمالید و صبح آن را با آب بشویید.خیار همچنین دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و در بسیاری از محصولات زیبایی استفاده می شود.خیار همچنین می تواند به طور مستقیم بر روی پوست برای از بین بردن لکه های تیره استفاده شود.این وقتی با ژل آلوئه ورا مخلوط شود ، جادو می شود.

خواص آلوئه ورا برای سیاهی دور چشم

آلوئه ورا با سیب زمینی

آب سیب زمینی برای از بین بردن هر نوع تغییر رنگ روی پوست بسیار خوب عمل می کند.در رنگدانه ها ، سیاهی تیرگی ، جای زخم و … موثر است.

می توانید آب سیب زمینی را با آلوئه ورا مخلوط کنید تا سریعتر نتیجه بگیرید.یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا برداشته و یک قاشق غذاخوری آب سیب زمینی به آن اضافه کنید.

هر دو مورد را با هم مخلوط کرده و بگذارید 5-10 دقیقه بماند.این آب را روی تیرگی ها قرار دهید.مقدار مناسبی آب را در ناحیه آسیب دیده قرار دهید تا نتایج خوبی کسب کنید.بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس صورت را با آب تازه بشویید.

در اینجا توجه به این نکته مهم است که قبل از استفاده از هر یک از روش های درمانی روی پوست ، از تمیز بودن پوست خود مطمئن شوید.قبل از استفاده از هر روش درمانی ، هر نوع کرم یا آرایش را که در ناحیه قرار داده اید پاک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *