آلوئه ورا بیمار

بیماری در آلوئه ورا

اگر شما یک آلوئه ورا قوی دارید، که همیشه به طور مطلوب نگهداری می شود، معمولا با بیماری ها مشکلی ندارد.  با این حال، هیچ تضمینی برای این وجود ندارد و گاهی اوقات بیماری ها ممکن است بر روی آلوئه ورا تاثیر بگذارد حتی زمانی که بهترین مراقبت را انجام می دهد.

برای آموزش پرورش آلوئه ورا اینجا کلیک کنید.

 پوسیدگی ریشه

آبیاری گیاه اغلب به شیوه اشتباه، ممکن است منجر به پوسیدن ریشه در Aloe Vera.  خشک کردن ریشه باید در چنین مواردی کمک کند.  ریشه باید از خاک مرطوب آزاد شود و آسیب دیده شود، قسمت های ریشه فاسد باید قطع شود.  پس از آن، گیاه باید در خاک جدید و خشک خشک شود.

 

 تغییر رنگ برگ

اگر اختلالات غیر معمول رخ می دهد، این می تواند نشانه ای از خشکی باشد.  برخلاف پوسیدگی ریشه، این بیماری پس از یک دوره خشک شدن طولانی مدت نشان داده می شود.  در این مورد، گیاه به طور خودکار رطوبت از برگ ها را جذب می کند که در هنگام غرق شدن مقدار زیادی از رطوبت، و همچنین الاستیسیته و رنگ برگ برگ به طور منظم محو می شود.  با استفاده از بستر، تامین مواد مغذی و ریختن به طور منظم، این بیماری معمولا به خوبی درمان می شود.

 

 آفات

آفات می توانند بر روی گیاهان سالم و بهترین کشت داشته باشند.  با روش مناسب کنترل، می توانید به سرعت به یک استاد تبدیل شوید و آلوئه ورا خود را از بدترین اثرات حفظ کنید.

 

آلوئه ورا بیمار

 Mealybugs:

به محض اینکه لانه های سفید و حشرات کوچک را در برگ ها مشاهده می کنید، می توان آن ها را به عنوان غذاهای گوشتی مصرف کرد.  آنها بر روی برگ ها خوردند و مواد مغذی ارزشمندی را از آلوئه ورا برداشتند.  این می تواند گیاه را تخریب کند و در بدترین حالت حتی آن را بکشد.  اقدام سریع لازم است.  گاهی اوقات جت آب قوی برای اخراج آفات کافی است.

آفت کش ها شیمیایی حتی مینوشیدگی های مضطرب را از بین می برند.  با این حال، اگر آلوئه ورا برای مصرف یا لوازم آرایشی استفاده شود، نباید از محصولات شیمیایی استفاده کنید.  یک تکه تکه شدن با الکل نیز احتمالا از آفات نیز ترس خواهد داشت.

 

 شته ریشه

شته های ریشه شبیه به مینیبوس ها هستند: لانه های سفید با حشرات کوچک.  تنها تفاوت این است که این در برگ نیست، بلکه مکیدن روی ریشه است.  نشانه های اولیه معمول معمولا در داخل گلدان سفید یا در خاک درست در کنار ریشه ها هستند.

شما می توانید آنها را همان گونه که با مینای ببر مبارزه می کنید مبارزه کنید، اما معمولا این کارخانه برای این منظور باید برداشته شود.  این یک عامل کنترل آفات است که در آب مخلوط شده است.  این در دسترس است هر دو بر اساس زیست شناختی و همچنین به عنوان مواد شیمیایی

برای فروش برگ آلوئه ورا بر روی لینک کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *