عرق گیاهی آلوئه ورا

ترکیبات موجود در گیاه و عرق گیاهی آلوئه ورا :
عرق گیاهی آلوئه ورا ، سرشار از ویتامین های مفید برای بدن همچون ویتامین های A ، B1 ،B2 ، B6 ،B12 ،C ، E و نیاسین و فولیک اسید است. این عرق گیاهی حاوی مواد معدنی مختلف از جمله سدیم ، پتاسیم ، آهن ، کلسیم ، منگنز ، روی ، کروم و مس می باشد که تمام موارد ذکر شده برای سلامتی بدن لازم و ضروری هستند.

مزایا و فواید عرق گیاهی آلوئه ورا :
عرق گیاهی آلوئه ورا خواص بسیاری زیادی برای سلامتی بدن دارد و این عرق گیاهی برای درمان بسیاری از بیماری ها ، همچون مشکلات گوارشی و التهابات داخلی (روده) ، سندرم روده تحریک پذیر ، کولیت اولسراتیو ، شفافیت و سلامت پوست ، بهبود و تنظیم قند و فشار خون ، بهبود التهابات و ورم مفاصل و ….. استفاده می شود و کاربرد فراوانی در طب سنتی دارند. برخی از این کابردها عبارتند از :

آبرسانی به بدن را افزایش می دهد:
گیاه آلوئه ورا و عرق آن منبع غنی و سرشار از آب می باشد ، به همین دلیل مصرف تمام فراوده های بدست آمده از این گیاه ، از کم آبی یا بی آبی در بدن جلوگیری می کند. هیدراته کردن (یا آبرسانی) بدن به عنوان روشی برای پاکسازی و از بین بردن آلودگی ها در بدن به حساب می آید و می توان گفت مصرف عرق گیاهی آلوئه ورا به دلیل مواد موجود در آن رطوبت و آبرسانی بدن را فراهم می کند و از همه مهمتر اینکه باعث بهینه سازی و عملکرد بهتر اعضای بدن می گردد.

 

 

در نتیجه اگر زمانی آبرسانی به صورت عالی برای بدن صورت گیرد، ارگان هایی مانند کلیه ها و کبد نیز سموم زائد در بدن را دفع می کنند و این عمل باعث می گردد که اندام های اصلی بدن بهتر کار کنند و سالم تر بمانند.

ممکن است یبوست را درمان کند:
زمانی که از عرق گیاهی آلوئه ورا استفاده می کنید ، میزان آب موجود در روده ها افزایش می یابد و این عمل باعث می گردد ، که فعالیت روده ها نیز بالاتر رود و فرد در دفع مشکلی نداشته باشد. برای افرادی که دچار یبوست های مکرر هستند پیشنهاد می شود، که حتما در برنامه غذایی خود مصرف عرق این گیاه را قرار دهند.

باعث بهتر شدن هضم غذا می شود:
گیاه و عرق آلوئه ورا سرشار از چندین آنزیم هستند که به تجزیه قندها و چربی ها در بدن کمک می کند و این عمل باعث هضم راحت تر برای فرد می گردد. اگر فردی در سیستم گوارشی خود مشکل داشته باشد، ممکن است به این دلیل باشد که بدن مواد مغذی لازم را جذب نمی کند. درنتیجه مصرف عرق گیاهی الوئه ورا ، بهترین روش برای این است که بدن بتواند مواد غذایی را بهتر جذب کند.

سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند :
گیاه و فراورده های بدست آمده از گیاه الوئه ورا دارای خواص سم زدایی از بدن می باشد ، این عرق گیاهی می تواند سموم موجود در سیستم گوارشی و گردش خون را پاکسازی و از بین ببرد. این عرق گیاهی جذب مواد مغذی در بدن را بهتر کرده و گردش خون را نیز بهبود می بخشد.

زمانی که اکسیژن کافی در خون وجود داشته باشد ، مواد مغذی به طور خودکار جذب سلول ها می شود. داشتن سلول های سالم باعث می گردد که بدن از عفونت ها جلوگیری کند و سیستم ایمنی بدن تقویت شود. مصرف این گیاه و عرق آن امکان خنثی کردن باکتری های مضر را فراهم کرده و خاصیت جوانسازی آن باعث می شود همیشه احساس شادابی داشته باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *