ژل طبیعی روان کننده واژن آلوئه ورا

بسیاری ازروان کننده های موجود در بازار ازترکیب موادشیمیایی با فرمول مبتنی بر پارابن، پروپیلن گلیکول ، الکل ، عطر ،گلیسیرین ،هورمون و سایر مواد سمی ساخته شده اند که با خطرات درازمدت همراه هستند. بایدتوجه داشت که واژن ازحساس ترین نقاط بافت بدن محسوب می شود لذا اگر مایل به استفاده ازروان کننده های طبیعی هستید می توانید ازژل آلوئه وا استفاده کنید.  ژل آلوئه ورا برای مردان و زنان باعث بهداشت روابط جنسی شده و اینکه هرگونه قارچ ، باکتری و ویروس در نواحی خارجی ازبین میرود و قابل انتقال نمی باشد.  علاوه بر رعایت بهداشت از نگرانی زمان مقاربت کاسته شده و موجب آرامش بیشتر می گردد. واژن زن به طور طبیعی در موقع نزدیکی مرطوب میشود تا روند رابطه برای طرفین مطلوب شود ولی هر زنی میداند که همیشه این اتفاق نمی افتد، شاید شما به شدت آماده رابطه هستید اما واژنتان مرطوب نیست در اکثر مواقع این اتفاق زمانی رخ میدهد که در حال مصرف داروی خاصی باشید (دارو های بارداری) یا در شروع رابطه شما احساس میکنید آماده هستید اما وقتی جلوتر میروید میبینید که اینطور نیست . ژل آلوئه ورا روان کننده ای مضاعف است و باعث لذت بیشتر می شود، تنظیم Ph واژن و رفع بوی نامطبوع واژن و باعث لغزندگی بیشتر می شود همچنین مناسب برای رابطه دهانی یا اورال می باشد .ژل آلوئه ورا مخصوص آقایان و خانمها بدون عوارض جانبی و خاصیت ضد التهابی آن باعث کاهش حساسیت آلت تناسلی گردیده و در طولانی بودن زمان رابطه ، نقش موثری دارد و همچنین باعث درمان هر گونه زخم و نازکی و درد در نواحی تناسلی در کوتاهترین زمان می گردد و مالیدن ژل اندکی قبل از نزدیکی بسیار موثر است .

ازآنجایی که ژل برپایه آب می باشد لذا محاسن ومعایبی دارد که درزیر به آن اشاره می شود.

 

 

 

 

محاسن:

  • بهترین روش برای تمیز کردن ژل بلافاصله شستشو باآب می باشد.
  • به علت اینکه بالای 90درصد از ژل آلوئه ورا راآب تشکیل می دهد لذا ملحفه ها یا لباس لکه دار نخواهد شد.

معایب:

  • ممکن است نیاز به استفاده مجدد داشته باشد زیرا می تواند سریعتر از سایر انواع روان کننده ها تبخیر شود.
  • با این حال، استفاده از آلوئه ورا روی پوست می تواند عوارض جانبی ایجاد کند، مانند سرخی، سوزش، عکس العمل های آلرژیتیک

برخی از زنان در دوران بارداری، از آلوئه ورا استفاده کرده اند ودچار انقباضات رحمی شده اند.

نکاتی که باید قبل ازمصرف ژل روان کننده به آن توجه کرد

  • قبل ازمصرف با گرم کردن ژل بین دستان خود یا قرار دادن بطری در یک کاسه آب گرم به مدت 10-15 دقیقه قبل از استفاده ، آن را به دمای بدن نزدیک کنید.
  • درهرمرتبه مصرف، بیش ازنیاز ازژل استفاده کردن لذت میل جنسی راکاهش می دهد.
  • قبل ازدخول میتوانید درحین آماده سازی روانی قبل ازرابطه با انگشت ژل راوارد واژن کنید.
  • به نشان استاندارد روی محصول( ژل) خریداری شده توجه کنید.
  • حتما ازژل پاستورشده استفاده شودکه بارمیکروبی ازمحصول حذف شده باشد.
  • پیشنهاد می شودکه ابتدا مواد را به قسمت داخلی آرنج خود بمالید تا مطمئن شوید که به لاتکس موجود در آن حساسیت ندارید (مگر اینکه قبلاً می‌دانید آلرژی به لاتکس دارید، که در این صورت به طور کلی ازمصرف آلوئه وراخودداری کنید)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *